31 oktober 2019

Regent Seven Seas Cruises gaat samenwerking aan met Sotheby’s

Regent Seven Seas Cruises kondigt een bijzondere, nieuwe partnership met Sotheby’s aan. De ultraluxe cruiserederij is sponsor van vijf afleveringen van Tim Marlow’s Must-See Museum Shows, inclusief maandelijkse tips voor de beste tentoonstellingen, die gelanceerd worden door het wereldberoemde veilinghuis. Marlow is al jaren een vooraanstaand figuur als het gaat om het aanbevelen van kunstexposities.

“Kunst en cultuur zijn volledig geïntegreerd in de visie van Regent Seven Seas Cruises. Dit is één van de redenen dat we ontzettend enthousiast zijn over de samenwerking met Sotheby’s,” vertelt Jason Montague, President & Chief Executive Officer van Regent Seven Seas Cruises. “Veel van onze gasten zijn kunstliefhebbers en zullen de Must-See Museum Shows dan ook enorm waarderen.”

“We zijn erg blij dat Regent Seven Seas Cruises onze partner is voor deze serie,” zegt Anthony Calnek, Worldwide Director of Media Services at Sotheby’s. “Door Tim Marlow’s Must-See Museum Shows naar een wereldwijd publiek te brengen, bewijst Regent Seven Seas Cruises wederom hun toewijding aan kunst en cultuur en de volledige integratie hiervan in de klantervaring.”

Kunstcollectie van $6 miljoen

Frank J. Del Rio, President en CEO van Norwegian Cruise Line Holdings Ltd, eigenaar van Regent Seven Seas Cruises, is een gepassioneerd kunstverzamelaar en verzorgde dan ook persoonlijk de kunst op verschillende schepen, waaronder Seven Seas Explorer.Het meest luxueuze schip ooit gebouwd werd gelanceerd in juli 2016 en kostte zo’n $450 miljoen. Met een 750 gasten all-suite, all-balcony ontwerp is Seven Seas Explorer één van de meest ruime schepen die de oceaan bevaart. De kunstcollectie aan boord heeft een geschatte waarde van $6 miljoen en bevat onder andere prachtige werken van Picasso en Chagall.

De Must-See Museum Shows kunnen worden bekeken op www.sothebys.com/en/tim-marlows-must-see-museum-shows.